Menopauza i waga

Nadmierne zwiększenie masy ciała-jest to nieprzyjemne w każdym wieku, ale jeśli u ciebie zaczęła się menopauza i można poczuć pokład ułożone przeciwko tobie. Spadek poziomu hormonów, zwłaszcza estrogenów, stres i brak snu sprawiają, że niektóre kobiety w okresie menopauzy mają tendencję do zwiększenia masy ciała, zwłaszcza w ich brzuchy. Niestety, przyrost masy ciała w okresie menopauzy-to nie jest po prostu niewygodne — to trudne dla zdrowia. Trzewnej tkanki tłuszczowej, który buduje pod ściany jamy brzusznej dość ryzykowny, bo to koreluje ze zwiększonym ryzykiem choroby sercowo-naczyniowe, wysokie ciśnienie krwi i oporność na insulinę, co może prowadzić do cukrzycy.
Jednak, w okresie menopauzy może być trudne, wszystko pod kontrolą, jeśli chodzi o swoje zdrowie. “[Klimakterium] przyrost masy ciała nie powinno być nieuniknione” – mówi rzecznik prasowy Akademii żywienia i dietetyki Vandana Sheth, RDN, CDE. Z aktywnym stylem życia i zdrowej diety, można czuć się bardziej komfortowo podczas tego etapu swojego życia.

PrzenieśćPrzenieść

My, oczywiście, tracimy masę mięśniową, jak się starzejemy. Jeśli nie wymienisz, że stracił mięśnie, twoje ciało będzie mieć mniej mięśni i więcej tłuszczu, który spowolni metabolizm. Pozostając aktywnym w swoich 40-tych i 50-tych, pomaga utrzymać twój metabolizm buczenie.
“Obejmować aktywność fizyczną jako część codziennego życia” – zaleca Sheth. “Cel co najmniej 150 minut w tygodniu tlenowych i obejmować trening siłowy co najmniej dwa razy w tygodniu”.
Nie tylko trening siłowy wymień straciła masę mięśniową, ale również pomaga spowolnić utratę minerałów w kościach, co może prowadzić do osteoporozy.
To nie oznacza, że musisz być niewolnikiem na bieżni. “[Ćwiczenia] może być tak proste, jak chodzenie po schodach lub zwykłej wycieczki”, – mówi Sheth. “Ćwiczenie zabawy. To musi być coś ci się spodoba”.

Jadł DobrzeJadł Dobrze

Niewielkie zmiany w diecie może pomóc zapobiec przyrost masy ciała w okresie menopauzy. “Cóż, muszę 200 mniej kalorii dziennie, aby utrzymać swoją wagę w czasie z lat 50-tych” – mówi Sheth.
Następujące zdrowe, produkty pełnoziarniste są szczególnie przydatne dla kobiet w okołomenopauzalnym lub w okresie menopauzy:
Banany. Banany (wraz z morele, awokado i słodkie ziemniaki) są bogate w potas, który pomaga regulować ciśnienie krwi.
Borówka. Owoc ten jest pełen stresu, przeciwutleniacze i witaminy C. plus, borówki bogate w błonnik i niską zawartość kalorii.
Ciemną zieleń. Te warzywa są bogate w wapń i witaminę c, które pomagają w utrzymaniu zdrowia kości. Kobiety w wieku powyżej 50 lat powinny być kierowane do 1200 mg wapnia dziennie.
Łosoś. Omega-3-bogatych produktów, takich jak łosoś podnieść dobry poziom cholesterolu. Tłuste ryby są również dobrym źródłem witaminy D, która wspomaga wchłanianie wapnia. Konieczna 600 IU witaminy D dziennie — 3-uncji porcji pomidorów łososia około 465 IU.
Całościowo-pełnoziarniste i kasze. Badania pokazują, że rozpuszczalny błonnik może pomóc organizmowi pozbyć się cholesterolu. Wymóg włókna zmniejsza się o 50 lat, dlatego celem około 21 do 30 gramów błonnika dziennie.

Wody. Woda pomaga poruszać się włókna przez system, trzyma uwodniony i może złagodzić uderzenia gorąca. Pić dużo!
Jogurt. Jogurt, bogate w wapń i zawiera probiotyki, które mogą pomóc w trawieniu. Wybierz niskiej zawartości tłuszczu lub o niskiej zawartości tłuszczu, o niskiej zawartości cukru odmian z witaminą D dodał.
Kobiety w okresie menopauzy powinny monitorować ich spożycie sodu, a także ograniczyć się jednym alkoholowego napoju dziennie. Jeśli cierpisz na uderzenia gorąca, spróbuj ograniczyć kofeinę i pikantnych potraw, które mogą powodować uderzenia gorąca u niektórych osób.

Dobry stosunekDobry stosunek

Kiedy climax ma cię w dół, pamiętaj, że jest to stan tymczasowy. “Menopauzy z pozytywnym nastawieniem, a dyrektor poziom stresu może bardzo pomóc” – mówi Sheth. Zdrowej diety i ćwiczeń przyzwyczajenia, które zostały wprowadzone na miejsce w czasie menopauzy będzie cię czuję się świetnie po tym, jak uderzenia gorąca, wahania nastroju i nieprzespane noce mijają.

Uncategorized

No Comments

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *