Zapisz tata zdrowe: wybrać lepiej warzywa

Jedz swoje warzywa! Jeśli czujesz się jak заезженная płyta, podając swoje dzieci tego polecenia, spróbuj zrobić kilka własnych rad. Oddając — i cieszy — warzyw razem z dziećmi-to więcej niż tylko świetny sposób na to przykład. Otrzymasz również niektóre bardzo konkretne korzyści dla zdrowia, aby pomóc ci stać się lepszym ojcem po kolacji wyczyszczone. Melissa Joy Dobbins, MS, RDN, LDN, oferuje kilka rad dla mężczyzn, którzy są zainteresowani w dokonywaniu odpowiedniego wyboru warzyw.

RozweselićRozweselić

Czy jest to dla gry w weekendy, lub złapać dzieci, aby dostać się do szkoły na czas, to zajmuje dużo energii, aby stać się ojcem. Warzywa, które dadzą ci najlepszy zastrzyk energii? Ziemniaki i słodkie ziemniaki. “Oba zapewniają węglowodany dla energii” – wyjaśnia Dobbins. Podczas gdy białe i słodkie ziemniaki dać impuls do węglowodanów, słodkie ziemniaki mają wyższą ilość witaminy A, niż biały i ziemniaki. Spróbuj je puree (ich, oczywiście, wyrafinowany zapach może zmniejszyć chęć na olej) lub pokroić w paski i piec jak frytki.

Warzyw dla zdrowego mózgu

Chcesz strzelić sobie w mózg władzy? “Warzywa, które są korzystne dla serca, jest również dobre dla mózgu” – mówi Dobbins. Warzywa, takie jak brokuły, marchew, kukurydza i fasola mają wysoką zawartość rozpuszczalnej błonnika i, w konsekwencji, może obniżyć poziom cholesterolu we krwi. (Powiedzieć “Oz”-kochać dzieci te warzywa mogą być dobrym wyborem zarówno dla blaszany drwal i strach na wróble, aby zjeść!)

Zapobiec ChorobieZapobiec Chorobie

Zdrowy tata-szczęśliwe dzieci. Jeśli obecność dzieci sprawiło, że jeszcze bardziej znane zapobiega takim problemom, jak choroby serca czy cukrzyca, twój wybór zasilania ogromny. “Wszystkie warzywa są zdrowe dla chorób serca i profilaktyce cukrzycy, ponieważ są niskokaloryczne i bogate w błonnik” – mówi Dobbins. Choć owoce są doskonałym źródłem witamin i składników odżywczych, witamin rozpuszczalnych w wodzie, takie jak witamina c, ryboflawina, tiamina i kwas foliowy mogą zostać zniszczone pod wpływem powietrza, wody lub ciepła. Aby zachować witaminy w swoich warzywach od ucieczki:
Gotuj warzywa w małej ilości wody, po prostu wystarczy, aby trzymać garnek z palącym.
Parze, w kuchence mikrofalowej lub smażyć warzywa zamiast gotowania, aby zmniejszyć ilość czasu są one narażone na działanie ciepła.
W chłodnych warunkach pomaga zachować witaminy, dlatego sklep produktów w lodówce.
Szukam warzywa z wysokim potencjałem przeciwutleniającym? Spróbować szparagi, buraki, brokuły, słodkie ziemniaki. Chcesz najlepszy witamina C ugryźć? Spróbować żółty pieprz i drobno pokroić brokuły. Tylko 1 filiżanka warzyw lub przekracza dzienny minimalne wymagania tej witaminy.

Ile Potrzebujesz?Ile Potrzebujesz?

Dorośli mężczyźni powinni spożywać 3 szklanki warzyw dziennie, ale wiele papieża spadają w ich diecie. Zrobić grę ze swoimi dziećmi próbować różne warzywa i eksperymentować z różnymi metodami przygotowania. “Niektórzy ludzie wolą roślinny surowiec przeciwko gotowanego lub odwrotnie” – zauważa Dobbins. Spróbuj warzywa, takie jak pieczona papryka — to źródło witaminy c i smażone grzyby jako dodatków do kanapek i dodatków hamburgera. Możesz łatwo dodać ½ szklanki warzyw na kanapkę. Mieszanie surowego szpinaku — co mówi Dobbins bardzo łagodny w smaku w porównaniu z gotowanego wersja — do sałatek-to jeszcze jeden sposób podkręcić zawartością witamin. I cała rodzina może spróbować jednego z ulubionych sztuczek i dodać kalafiora makaron i ser. “Możesz nawet nie wiedzieć, że to tam” – mówi.

Żuć Przed Połknięciem

Myślę, że podawanie witamin? przypomina mężczyznom, że witaminy-suplementy, a nie zamienniki litego produkty i warzywa. Ważne składniki odżywcze (takie jak przeciwutleniacze) i włókna dwóch składników warzyw, które czynią je niezastąpionymi na tabletkę. Ponadto, ucha z kukurydzy z grilla jest o wiele lepiej!

Uncategorized

No Comments

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *